På TRV flygplats tidig morgon

2014-02-01 at 11:02 Lämna en kommentar

Det får bli en liten extra blogg medan jag sitter och väntar på planets avgång mot Doha.

Gårdagen gick helt åt att packa för både Geetha och mig. Hon flyttar ner till sin mammas hus under den sista veckan innan hon återvänder till Myanmar, medan jag packade inför flygresan. Packandet är med blandade känslor. Den ena halvan av mig vill vara kvar i värmen medan den andra halvan vill hem till snön och kylan. Det är bara att bestämma sig och åka.

Vi tog en lokal middag i Baluchandrapuram den här gången med trevlig sydindisk mat i form av en starkt kryddad lamm masala och parrota. Det satt fint.

Sedan hann jag sova fyra timmar innan innan Yesudas kom och hämtade mig till flygplatsen.

Formaliteterna på flygplatsen gick väldigt smidigt, och jag fick god tid på då hela proceduren var över. Det fick bli ett morgonkaffe på den nya Guruvayoor Executive Lounge, där jag nu sitter och skriver medan det ännu är sen kväll hemma i Sverige.

Om en dryg timme lyfter jag med Qatarplanet till Doha.

Entry filed under: Uncategorized.

Torrt efterlämnande Hos Maina och Björn

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


februari 2014
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

