TGIF 500 samlingar

2014-02-08 at 07:38 Lämna en kommentar

Under mina Keralavistelser har jag då och då nämnt om TGIF (Thanks God It´s Friday), dit jag brukar gå för att få mig lite mer internationellt socialt umgänge till livs.

Igår kväll var det mer hallabaloo än vanligt, och det var synd att jag inte var där. Det var nämligen 500-de gången TGIF anordnades i T´puram, vilket var år 2004, alltså för 10 år sedan. Förra fredagen var jag där, men då var det bara den 499-de samlingen.

Under 90-talet hade vi en slags ”international residential club”, som samlade ganska mycket folk en gång i månaden. Den dog ut och TGIF fick ta över i T´puram, samtidigt som det uppstod ”sundowner”-kvällar under söndagarna i Kovalam.

 

Den här gången fick Geetha representera hela familjen Skarner inklusive Maina och Björn, som brukade hålla till där, då de bodde i T´puram under ett år för ett par år sedan.

Ett sådant tillfälle ska ju firas.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Församlingens grötfrukost MHill i direktsändning

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


februari 2014
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

