Lite för mycket om sjukdomar

2014-02-19 at 11:15 1 kommentar

Efter två riktigt jobbiga dagar och nätter i vinterkräksjukan ser jag att maximum är förbi, och kroppen mycket sakteliga börjar återhämta sig.

Det känns märkligt att bli så fullständigt utslagen, då jag inte orkar med att göra något alls. Jag får inte i mig någon fast föda. Den vätska jag får i mig rinner snabbt ur kroppen igen både från strupe och ändtarm. Tankarna fungerar inte och kroppen försvagas. Samtidigt är det att ta det som det är. Det är liksom ingen idé att försöka sig på att göra något ryck.

Geethas 80-åriga mor blev förra veckan väldigt dålig i dubbelsidig lunginflammation och åkte in på intensivvård. Detta i kombination med diabetes och långt gången astma är inte särdeles goda förutsättningar. Hennes läkare säger att hennes allmäntillstånd är väldigt dåligt, och det bedömdes nödvändigt att Geetha finns på plats. Det innebar att Geetha blev tvungen att återvända från Myanmar till Kerala.

Idag tidig morgon landade hon i Thiruvananthapuram.

Entry filed under: Uncategorized.

Vacker dag men själv utslagen Bättre tider väntar

1 kommentar Add your own

  • 1. Inga-Lill  |  2014-02-19 kl. 12:41

    Säg till om du behöver något, från affären eller så!
    Inga-Lill

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


februari 2014
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

