Bättre tider väntar

2014-02-20 at 07:51 Lämna en kommentar

Efter en god natts sömn trodde jag att kroppen skulle vara ganska återställd nu under morgonen.

Men så blev det inte. Fortfarande kan jag inte få i mig någon frukostmat och diarréerna fortsätter. Kroppen känns nu ganska så försvagad efter att inte fått i sig någon fast föda på nästan fyra dagar, och jag har minskat fyra kilo i vikt sedan i måndags. Inget kul alls.

Sedan missar jag trevliga och intressanta möten och tillställningar. I måndags var det manskörsövning, tisdag styrelsemöte hos Dalfolk, igår ett dialektmöte och ikväll är det hembygdsföreningens årsmöte där jag sitter som ordförande. I nuvarande läge är det osäkert om jag kan vara där.

Fortfarande ser jag fram emot bättre dagar.

De kommer!

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Lite för mycket om sjukdomar Magiska gröna piller

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


februari 2014
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

