Till Sälens fjällkyrka

2014-03-20 at 03:46 Lämna en kommentar

Det blev ett ordentligt snöfall under eftermiddagen igår.

Jag hade planerat att åka till ABF i Leksand igår kväll för att lyssna in mig på vad man har att säga om Nyhetsbyn. Det verkar vara en intressant idé, och tänkte vara med och sätta mig in i hur det fungerar.

Nu får jag ta åt mig den informationen på annat sätt genom att googla och prata med andra, som redan har skaffat sig lite erfarenheter. Snöfallet gjorde att jag föredrog att stanna hemma och njuta av husvärmen istället för att ge mig ut i den osäkra trafiken.

Idag blir det i alla fall en lång resa, eftersom Siljansnäs manskör ska till Sälens fjällkyrka och hålla konsert. Det tar hela eftermiddagen tills långt inpå natten innan vi är hemma igen.

Mycket åkning med fyra bilar för en timmes konsert, men det ska i alla fall bli roligt.

Entry filed under: Uncategorized.

Näsbyggebyns vandringsleddel Manskörskonsert uppe på fjället

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



