Sista styrelsemötet

2014-09-11 at 11:37 Lämna en kommentar

Nu är även mitt sista styrelsemöte med hembygdsföreningen avklarat.

Inför nästa årsmöte i februari har avböjt omval, så att jag kan få lite mera tid till både Almo byforskning och förberedelser för en till bok. Jag kom med i styrelsen redan 2002, och efter 12 år tycker jag att det räcker.

Vice ordförande Per Måhl får ta hand om ordförandeklubban fram till årsmötet medan jag är i Indien, och sedan deltar jag i årsmötet, där jag får tacka för mig. Det är med blandade känslor jag lämnar, eftersom det har varit stimulerande att vara verksam i hembygdsföreningen. Jag har emellertid bestämt mig, eftersom jag tycker att det är rätt tillfälle.

Jag behåller dock tills vidare mitt engagemang i den lokalhistoriska sektionen, vilket jag bör ha nytta av även i min historiska beskrivning av Almo.

Förhoppningsvis går livet vidare ett tag till även om kroppen känner av en viss trötthet.

 

Entry filed under: Uncategorized.

Lite reseplaner I Budapest

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


september 2014
M T O T F L S
« Aug   Okt »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

