Internationella bloggläsare

2015-02-06 at 07:34 Lämna en kommentar

Snödjup 38 cm

Snödjup 38 cm

Tidigare skrev jag att snödjupet är en halv meter på gården. Igår mätte jag, och det var 38 cm. Vackert så!

I förrgår hade jag faktiskt bloggläsare från sju länder trots att bloggen är skriven på bara svenska.

IMG_0981 NyskottatJa, det går ju lätt att snabbt översätta till ett annat språk med enkla knapptryckningar på datorn, men jag tyckte ändå att det var ganska många länder representerade. Givetvis hade jag läsare från Sverige och Indien. Jag har ju många svenska vänner som jag vet följer mig här i världen, men det var även från grannländerna Norge, Sverige och Finland, där de kan läsa min svenska utan översättningsbehov. Sedan följde läsare från Nederländerna och USA, och det är trevligt att se.

Under hela förra året hade jag faktiskt läsare från 59 olika länder här i världen, där läsare från Sverige, Indien och USA var mest livligt frekventerade. Året innan (2013) hade jag läsare från 58 olika länder mest från Sverige, Indien och Finland.

Så antalet länder håller i sig.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Lugnet i byn Thodupucha strandtomt

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


februari 2015
M T O T F L S
« Jan   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

