Bloggvisning i olika länder och mat i bystugan

2015-03-08 at 06:19 Lämna en kommentar

Häromdagen poppade två oförutsedda ”länder” upp i bloggstatistiken.

Det var någon eller några som öppnat min blogg från Europeiska unionen och Åland, som ju båda egentligen inte är länder i vanlig bemärkelse. Hur kan Europeiska Unionen vara ett land? Det blev i alla fall två nya ”länder” i min statistik. Annars är det folk från Finland, USA och Indien som är mest frekventa besökare på min blogg efter Sverige.

Igår kväll var det festkväll i Almo bystuga med ett 40-tal deltagare. Fest för ingenting mer särskilt än att Almoborna får träffas under gemytliga former, men överskottspengarna går till påfyllning av bystugekassan. Vi som kom hade det trevligt kring borden, och Kerstin hade som vanligt tillagat härligt god mat. För mig som helt missade det svenska julbordet var det riktigt ljuvligt att få sätta mig ner med lutfisk och älgstek.

Väl värt att betala lite extra för, speciellt för mig som annars sitter ensam hemma och gör bara något enkelt.

Entry filed under: Uncategorized.

Företagarfrukost Varfågeln första vårfågeln

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



