Tidningar på villovägar

2015-05-12 at 06:39 Lämna en kommentar

Då jag igår gick ut och hämtade min morgontidning blev jag förvånad, att det låg en hel packe morgontidningar nerpulade i min postlåda.

IMG_1077 Packe morgontidningarDet var söndagens Svenska Dagbladet för abonnenterna i Almo och Alvik, fortfarande vackert insnörade, som hade hamnat i min postlåda.

Så nu kan Lars Törnblom, Ingvar Ahlfort m.fl. komma och hämta sin tidning hemma hos mig. Åja, det vet de ju inte om, så jag tog mig en egen tidningsutbärarrunda som stand-in för den försumlige, som inte besvärade sig om att åka runt själv.

I morgon startar Geetha sin flygresa nerifrån Kerala hem till Sverige. Den här gången tar hon ett inrikesplan med IndiGo upp till Delhi och fortsätter med Finnair till sin bror Sanal i Helsingfors, där hon kommer att befinna sig under en vecka, innan vi träffas i Stockholm.

Det var över tre månader sen sist.

Entry filed under: Uncategorized.

Försommarpromenad på leden Uthyrning i Alvik

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



