10 000 bloggbesökare

2015-06-09 at 08:59 Lämna en kommentar

Idag känns det som sommar med skön temperatur i vackert solsken. En härlig känsla!

Det är fortfarande full fart på fågellivet under tidiga mornar. I morse lät både en storpov och en enkelbeckasin höra av sig över vårt hus mitt i byn nästan samtidigt.

Men alla flyttfåglar borde vid den här tiden ha återkommit. Det är nu full fart på äggläggning, och vi ska ganska snart få uppleva resultatet i tjattrande fågelungar omkring oss.

I och med de låga lufttemperaturerna har det i år varit trögt att flytta ut till mitt ladubibliotek. Men nu är det dags, och jag ser fram emot att få börja röja upp efter vinterns oorganiserade ansamling.

Idag kunde jag registrera min 10 000-de bloggbesökare på min blogg. Samtidigt passerade bloggen sin 60 000-de visning, vilket ju innebär att den genomsnittlige bloggläsaren har gått in på min blogg sex gånger, vilket i sin tur matematiskt blir en visning per bloggbesökare per år.

Sedan är det ju en väsentlig skillnad på individuell frekvens, eftersom många trillar in på min blogg mer eller mindre omedvetet och inte återkommer efter sitt första besök.

Det är emellertid min trogna fasta läsarskara, som drar upp statistiken med sitt dagliga läsande.

Entry filed under: Uncategorized.

Svensk och indisk sjukvård Gårdens ängsgräsmatta

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


juni 2015
M T O T F L S
« Maj   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

