Riktig högsommar

2015-07-03 at 05:23 Lämna en kommentar

Riktig högsommarvärme i Sverige!

Inatt hade jag båda fönstren öppna i korsdrag i sovrummet. Ändå var det 23,6 grader i rummet, då jag vaknade. Det är precis som uppe på Mukkunni Hill i Kerala, och jag känner mig riktigt hemma med temperaturerna.

Det är först nu jag har hunnit göra i ordning i ladukontoret och det är stor fröjd att hålla till därinne, då det känns väl så varmt att vara ute solen. Även igår översteg inte inomhustemperaturen 23 grader och det är ett perfekt klimat att sitta där och ta hand om mina böcker, som ju behöver en årlig översyn.

Idag är det fredag och högsommarvädret ska enligt prognoserna hålla i sig fram till över söndagen.

Det är bara att njuta av att vara i Almo, då det känns som bäst att vara här.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Classe och faster Frida Uthyrningen i Kålgården

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



