Wimbledon och Western Ghat

2015-07-13 at 01:56 Lämna en kommentar

Igår blev det faktiskt första gången i år jag satte mig ner och tittade på TV.

Det brukar ju annars bli Ipadens möjligheter till play-back som tillfredsställer mina TV-behov. Nu var det ju dags för finalmatch i Wimbledon mellan Roger Federer och Novac Djokovich, och den tennismatchen gav god valuta för tittandet.

Sedan följde ett mycket intressant program om djurlivets uppkomst i Western Ghat, som ju till väsentlig del handlar om djurlivet i Keralas mäktiga bergsparti. Det visade sig vara en mycket intressant och välgjord film, och jag hoppas att jag ska kunna få se även den i play-back.

Det kändes lite ovanligt med TV-tittande.

Entry filed under: Uncategorized.

Auktionernas och loppisarnas tid Gamla bilar vid majstången

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



