TV-programmen i IPad

2015-07-15 at 05:08 Lämna en kommentar

I förrgår nämnde jag om mitt låga nyttjande av våra TV-apparater.

Det känns bra att det är jag som avgör när jag vill se ett TV-program, med hjälp av min IPad och inte, som det tidigare har varit, att jag måste bevaka ett visst tillfälle då programmet sänds. På det sättet är SVT Play en alldeles utmärkt form av TV-tittande, som jag i alla fall kan nyttja för programmen i ettan, tvåan och kunskapskanalen, och det räcker ganska gott för mig.

Framöver ska jag se till att jag kan använda mig av SVT Play i kombination med mina TV-apparater, så att jag får bättre bild än vad IPaden kan ge mig.

Framtiden bör ju vara att jag kan slå på TVn och välja ut de program jag vill se, och jag väljer när jag vill se dom.

Tekniken finns ju, och det är bara att sätta igång och nyttja dessa finesser.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Gamla bilar vid majstången Som en liten herrgård

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



