Naturstigen uppsnyggad

2015-10-13 at 07:19 Lämna en kommentar

IMG_1660 FrukostresterVi har fina frukostar, då Deepu ser till vi har färska frukter på bordet. Bara känslan att få sätta mig vid det uppdukade bordet ger en skön tillfredsställelse.

Efter maten tyckte jag att frukosttallriken såg nästan lika läcker ut som innan med alla skal och rester. Belåtenheten är stor, och magen känner sig väl tillfreds.

IMG_1662 Naturstigen högIgår eftermiddag var Deepu och Suresh med mig ut på vår 700 meter långa naturstig i vår plantage nära vårt hus. Jag ser till att stigen blir upphuggen varje år, efter min återkomst. Det växer fort i buskagen, och taggiga växter tar sig gärna ut i stigen.

Det är en trevlig liten vandringssrunda både för mig själv och gästande. Då vi har gäster brukar jag ofta föreslå, att vi knallar runt den lilla uppfriskande rundan. Det brukar vara uppskattat.

Nu är stigen uppsnyggad igen.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Deepu, vår ”gårdskarl”, och min frukost Meenu och valparna

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



