Abba och Jan

2015-12-07 at 02:09 Lämna en kommentar

Det var en behaglig hemkomst efter reservatsbesöket.

Allt var i skön ordning med hundarna på plats och med Deepu i servicetagen.

Kroppen kändes lite lagom mör, och det var en ytterst behaglig dusch som väntade.

Sedan öppnade jag en burk Abbas matjessill som sällskapet hade tagit med sig från Sverige. Då smakade den så där riktigt gott som den bara kan göra, efter att jag inte fått känna på smaken på ett par månader och så där direkt efter en djungelvandring.

Sedan slog jag mig ner i läsfåtöljen och påbörjade Guillous nya bok, som sällskapet kom med.

Efter det somnade jag djupt och gott i lagom 25-gradig värme. Behagligt!

Entry filed under: Uncategorized.

Tillbaka efter Meenmutty djungelnatt En regnig morgon …igen

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


december 2015
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

