Gott Nytt År 2016

2016-01-01 at 02:53 1 kommentar

Idag vill jag bara önska mina bloggläsare

 

ett riktigt Gott Nytt År 2016

 

Klicka  gärna även på Wishing you a great start 2016  för att se Geethas powerpoint-nyårshälsning till våra vänner.

Samtidigt vill jag delge något av den statistik för min blogg gällande året 2015, som WordPress förser mig med. Hela statistiken finns på https://skarner.wordpress.com/2015/annual-report/

  • Konsertsalen på Sydney-operan rymmer 2 700 personer. Den här bloggen besöktes cirka 17 000 gånger under 2015. Om den hade varit en konsert på Sidney-operan skulle det ta cirka 6 utsålda föreställningar för att lika många personer skulle få se den.
  • Det mest populära inlägget var Ollasgården – En återblick
  • Bloggen visades i 39 länder och toppades av Sverige, USA, och Indien

Nu ser jag fram emot bloggåret 2016. De skrivna kommentarerna från mina bloggläsare är inte många, men de personligt delgivna kommentarerna är desto fler.

Då jag började min bloggserie om Almogårdarnas historia trodde jag, att jag skulle tappa många av mina bloggläsare. Ämnesområdet är ju så geografiskt begränsat, men det utvecklade sig istället, att jag fick många fler läsare/besökare. Intresset var större än jag hade räknat med.

Det inspirerar!

 

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

BackOllegårdens slutliga öde Nytt från Mukkunni Hill vecka 553

1 kommentar Add your own

  • 1. Ingrid  |  2016-01-01 kl. 09:02

    Från Hansgården i Almo önskar Bosse och Ingrid, dig och Geetha detsamma!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


januari 2016
M T O T F L S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

