Hann med Stockholm också

2016-04-23 at 07:16 Lämna en kommentar

Då jag redan var i Uppsala passade jag givetvis även på med ett besök till Stockholm.

Maina bor ju där och vi passade på att gå ut och ta en bit mat tillsammans efter  att hon slutat sitt jobb för dagen. Det är alltid trevligt att träffas, men nu var det ju inte så många dagar sedan vi hon besöke Almo.

Den här gången bor jag hos Gunnel och Sven-Olof, som bor väldigt vackert intill vattnet vid Tranebergsbron. Solen lyser härligt över vattenytan och över Essingen på andra sidan nu under morgonen.

Efter frukost tänker jag dra mig tillbaka och återvända hem till lugnet i Almo.

Den som försökt ringa mig har säkert insett att min telefon inte har fungerat sedan några dagar tillbaka. Det hände i samband med ett simkortsbyte, och jag hoppas att kunna reda ut det under måndagen. Märkligt så beroende jag är nu för tiden att mobilen ska fungera.

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Uppsalabesök Hänt under vecka 616

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



